- Het NAC is enkel toegankelijk op afspraak tot en met 19 april. We vragen om enkel voor dringende zaken een afspraak te maken en ons voor andere inlichtingen telefonisch (011 49 20 00) te contacteren. Stel het aanvragen of afhalen van een loketproduct zoveel mogelijk uit. We vragen onze bezoekers de nodige afstand tot onze medewerkers te bewaren en met Bankcontact te betalen.
- Gebruik het digitaal loket!
Maar misschien hoef je helemaal niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten, attesten of inlichtingen kan je immers gewoon online aanvragen. En je krijgt ze thuis geleverd in je mailbox of met de post. Vele documenten zelfs binnen enkele minuten.Probeer het eens … Lukt het niet? Bel ons op 011 49 20 00 en wij kijken of we je telefonisch kunnen begeleiden met je aanvraag..
💡 Vergaderingen met externen lassen we in het NAC zoveel mogelijk af
💡 Wil je weten welke gemeentelijke diensten er gesloten zijn?
Kijk dan hier: https://www.houthalen-helchteren.be/coronavirus
💡de BIB is gesloten , boeken mogen in brievenbus gedeponeerd worden en we verlengen uitleentermijnen
💡 Bij hoogdringende vragen één adres crisiscom@houthalen-helchteren.be
💡Welke winkels mogen open blijven? https:/www.unizo.be/advies/corona-welke-winkels-mogen-openblijven
Welke steunmaatregelen bestaan er voor ondernemers? https://www.unizo.be/coronasteunmaatregelen
Kom ik in aanmerking voor de hinderpremie? https://www.unizo.be/hinderpremie-coronatijden
Voor andere vragen verwijs ik graag naar de https://www.unizo.be/corona
Indien u met vragen zit, kan u zelf ook de Coronalijn contacteren:
Telefonisch via 0800 20 750, mail ondernemerslijn@unizo.be of chat op www.unizo.be/corona